بناهای تاریخی انتالیا-شهر آسپندوس
نوشته شده توسط : enitour

کشور ترکیه در همسایگی ایران، یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان و مردمان سایر ملل جهان است. در جای جای کشور ترکیه آثار ارزنده تاریخی و اماکن تفریحی بسیاری وجود دارد که گردشگران با سلیقه های گوناگون، از سفر به این کشور لذت برده و خاطرات خوشی را از تور آنتالیا ترکیه به یادگار می برند. این کشور نیمه آسیایی و نیمه اروپایی، با آب و هوای خنکی که دارد، یکی از بهترین اماکن تفریحی برای تور تابستان است.
شهر آنتالیا یکی از مناطق گردشگری بسیار جذاب ترکیه است که مسافران بسیاری، صرفاً به منظور بازدید از نقاط دیدنی و استفاده از مراکز تفریحی آن، به ترکیه سفر می نمایند.

آسپندوس
بقایای شهر تاریخی آسپندوس و آمفی تئاتر مشهور آن، یکی از برترین جاذبه های گردشگری کشور ترکیه است که در فاصله چهل کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده و یکی از بهترین مناطق دیدنی، به خصوص برای علاقه‌مندان به آثار تاریخی و باستانی می باشد. بر اساس افسانه ها، شهر آسپندوس توسط مهاجران آرگوسی بنا شده و 546 سال پیش از میلاد مسیح نیز تحت فرمانروایی ایرانیان قرار داشته است.

نتیجه تصویری برای شهر تاریخی آسپندوس

آسپندوس در زمان خود، یکی از ثروتمندترین شهرها بوده است. پرده های بافته شده از جنس طلا و نقره و همچنین مبلمان و مجسمه های نفیسی از جنس چوب لیمو، از جمله صنایع آسپندوس بوده اند. همچنین این شهر به پرورش اسب و صادرات آن معروف بوده است.
آسپندوس دارای خاک بسیار حاصلخیز و جنگل های انبوه در اطراف شهر بوده که سبب شکوفایی و توسعه این شهر شده بود.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید میتوانید قیمت تور استانبول را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.




:: برچسب‌ها: آسپندوس , آمفی تئاتر آسپندوس , اماکن دیدنی و گردشگری انتالیا , انتالیا , تور آنتالیا ترکیه , تور انتالیا , تور گردشگی انتالیا , جاذبه های تفریحی انتالیا , جاذبه های توریستی انتالیا , جاذبه های دیدنی انتالیا , جاذبه های گردشگری انتالیا , جاذبه های گردشگری کشور ترکیه , درباره انتالیا , دیدنی های انتالیا , سفر به انتالیا , شهر آسپندوس , شهر آنتالیا , شهر تاریخی آسپندوس , کشور ترکیه , گردشگری انتالیا , گردشگری در انتالیا , مارکوس اورلیوس , مراکز دیدنی و گردشگری انتالیا , مقاصد گردشگری انتالیا , مکانهای گردشگری انتالیا , مناطق تفریحی انتالیا , مناطق توریستی انتالیا , مناطق گردشگری انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: